2 Mart 2014 Pazar

HAYAL SOTE

Bundan bir sene önce Almanya'da idim. Yeni bir hayata yelken atıyordum. Nasıl olacak , neler olacak derken , geri dönmeye karar verdim.

Hazırlanmış bir senaryoya sadece kararlar vererek yönlendirdiğimiz şeyler var diye düşünüyorum. Şimdi oynadığım senaryoda mağazacılık yapmaya başladım, hem de kız kardeşim NessinKelebekleri ve eşi ile dip dibe oturuyorum.Tam bizlik bir mesele ! İncik boncuk, deli kızın çeyizleri misali ,tekstil, porselen ve hediyelik eşya satışına başladık. Bu zamana kadar çeşit çeşit fikir değiştirdim ,çeşit çeşit hayallerim , hedeflerim oldu. Sanırım hiçbirine tam odaklanmadığımdan , sonuca varamadım. Fark ettim ki ben maymun iştahlıyım.

Şimdi tüm hayallerimi bir tencereye doldurup karıştırmaya başladım. Tüm tatlar birbirine karıştı ama lezzetinden bir şey kaçmadı. Tarifin adı ise , HAYAL SOTE.

Böyle iyiyim diyebildiğim bir süreçteyim.

Bu kız neyle uğraşıyor diyenler için ,işte deli kızın çeyizleri , incikleri ,boncukları  ,ıvırları , zıvırları ....

www.aspak.com



















3 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

"Hayal Sote" ...Uzun zamandır bu kadar hoş bir tanımlama duymamıştım.

İnsanın hayal ettiği işi yapabilmesi ne güzel ve bu şartlarda ne zor hepimiz biliyoruz. Tabii gerçekten ne istediğini bilmek de önemli. Aynı anda keyif, huzur, adalet ve hakettiğin parayı bir arada bulabilmek çok zor. Almanya' da kocaman bir hasretle mutlu olman zordu.
Çalışırken "iyiyim" diyebilmek çok önemli. Tüm bu karelerdeki cıvıl cıvıl nesnelerle bir arada ömür geçirmek her kese nasip olmaz.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hayal sote. Ne güzelmiş :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Bu terimi ben de sevdim ne yalan söyleyeyim , bazen esiyor ve eseni seçiyorum :)
Öperim.